tisdag, april 12, 2011

I see, I remember.

Gårdagens fysträning känns i kroppen. Ryggen och benen fick sitt efter diverse spänstövningar, benböj, frivändningar och 60 meters löpningar. Tur att den bästa smärtan i världen är just träningsvärk; bryta ner, bygga upp! Tog mig en powerwalk imorse och sedan har jag legat nedbäddad i soffan. Glott tv3play på program jag missat och låtit kroppen vila. Fotbollsträning väntar lite senare och sen blir det hem till Emelie för film och mys med några ur laget. Och hey, kul att viruset jag fick in i datorn igår infekterade cirka 400 filer. Med mina medfödda skills ärvt av pappa IT så löste jag det så gott att jag iallafall kan surfa och blogga lite. Trojansk häst och ett till virus har tydligen bosatt sig i min datorn, buhu, jag gråter floder.

Sometimes you have to forget what you want, to remember what you deserve.

1 kommentar: