onsdag, april 13, 2011

I've been Skinny; it's fucking boring!


Till vänster; 3 år sedan. Till höger; idag.
Jag har aldrig någonsin visat någon dessa bilder, men idag är jag så motiverad att jag vill visa er hur man kan förändra sin attityd och målsättning på bara några få år. Dem två första bilderna visar hur jag såg ut för tre år sedan. Inga muskler så långt ögat kan nå. En tanig jävel som inte intog så många kalorier och som därmed inte hade någon som helst energi. Idag tränar jag mycket, men jag glömmer inte bort det allra viktigaste; att äta. Musklerna har börjat titta fram och jag är energisk som bara den. Jag har på 3 år gått upp 20 kilo. Sätter andan i halsen när jag ser siffran, TJUGO KILO, på tre år. Galet! Men så tittar jag på bilderna och inser att jag knappt kan ha vägt någonting som 17 åring. Inte undra på att jag flög som en vante i närkamperna på fotbollsplanen. Jag kommer ångra att jag la ut bilderna, men samtidigt så motiverar det mig så jäkla mycket, och jag hoppas att dessa bilder även kan vara lite till hjälp för er.

8 kommentarer:

  1. Dom 20 kilona syns ingenstans. Men skit vad smal du var för 3 år sen, mkt snyggare med musklerna du har idag :)

    SvaraRadera
  2. Starkt gjort av dig! Och det menar jag.

    SvaraRadera
  3. Jag föredrar en julk framför en spinky any day of the week! Sjukt bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. du måste haft någon form av ätstörning va? anorexi? ortorexi? och hur kom du ur ätstörningarna? bra flrändring iallafall.

    SvaraRadera
  5. Håller med ovanstående, Åt du ingenting eller överkonsumerade du träning, Eller kanske en mix av de? Kan du inte berätta lite om de?

    SvaraRadera
  6. Fattar ingenting ! ! ! Hur kan du gå från spinky till muskulös ? Du kan ju inte haft något att bygga muskler av ? Hur lyckades du människa ?

    SvaraRadera
  7. 6pack före skelett

    SvaraRadera