måndag, mars 14, 2011

Stryk i helgens match med 2-1. Första halvlek lirade vi någorlunda bra till att i nästa helt glömt bort hur man behandlar den lilla runda saken. Desto roligare hade vi på kvällen när det var "idol" kväll och jag och Sanna framförde "man on the moon" med våra absolut bästa sångröster. Efter alla uppträdande var klara gick vi iväg till Tempel för mat och trevligheter och kvällen blev tipptopp. Igår hade vi en lugn och skön dag. Låg i sängen och kollade sex and the city avsnitt mestadels av dagen till att avsluta med sex and the city filmen. Idag har vi träning utomhus för första gången denna försäsong. Ska besöka gymmet med Robyn innan och sen är det genomgång inför morgondagens match innan det blir till att lira lite bubba. Möter KIF Örebro på Berhn Arena imorgon. För min del kommer det kännas mäkta konstigt att komma dit som bortalag. En aning förvirrad tjej kommer ni se där, men ska bli otroligt kul att möta mitt gamla lag. Nu ska jag surpla (heter det så!?!) chailatte och fortsätta med ett blogginlägg på min andra blogg. www.qbik.zitiz.se !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar