måndag, februari 21, 2011


"You know you´re in love when you can´t fall asleep because reality is better than your dreams"
Hade svårt att sova inatt. Tänkte för mycket och låg och vred och vände på mig. Med älsklingen på min vänstra sida och med Selma på min högra så kände jag att mitt liv inte kunde bli så mycket bättre. Jag ville inte somna ifrån det. Har haft en härlig ledighet med mycket kärlek i luften från alla håll och kanter. Nu är jag tillbaka i Karlstad och har precis kommit hem från veckans första träning. Skönt pass med bollbehandling som träningens huvudsyfte och så lite spel på slutet. Sitter och följer Örebro - Leksand genom NA nu, viktig match för pojkarna.
Började min dag idag med att ringa och väcka en trött Natalie och sedan begav vi oss tillsammas till Polishuset och den tekniska avdelningen. Fick hjälp med att ta fingeravtryck inför en framtida tatuering. Kommer bli skit snyggt, tro mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar