söndag, februari 20, 2011

Call me Julken. Så här går det när man har Jonas som fystränare. Lägg även till ett par spruckna byxor och ett par jeans som jag inte längre får på mig. Ser jag inte resultatet i spegeln så är iallafall det här ett kvitto på att musklerna börjar infinna sig.

Den här ledigheten har varit välbehövlig. Jag vet att det var sagt att man egentligen inte skulle träna, men har man myror i brallan så har man. Har därav tränat varje dag förutom idag, men jag älskart. Igår spelade jag bowling tillsammans med mor, far och pojkvännen. Pappsen var så taggad att han hade med sig sitt egna klot, fusk, vilket ledde till vinst för hans del. Mamma tog hem silverplatsen och sen, det viktigaste av allt, jag vann med EN POÄNG över herr butter. Bevis har jag inte då sistnämnde rev sönder det.. Förmiddagens vinst i 5 i rad gjorde inte herr butter gladare, vad ska jag säga, i´m a lucky bastard, eller big no no, jag är en skicklig bastard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar