måndag, februari 14, 2011

Överlevde inte resan tillbaka hem till lägenheten i Karlstad så bra som jag trodde. Väl hemma smög sig den förbaskade magsjukan sig på, så nu sitter jag nedbäddad i soffan och väntar på att nästa omgång ska komma. Jag var galet träningssugen, men herrn above ville tydligen motsatsen. Lilla promenaden till ica orkade jag iallafall med, så nu sitter jag och knaprar immodium och lök och slår emellan 4:an och 6:an (dem enda kanalerna jag har) och bara väntar ut sjukan! Payback is a bitch I guess, för igår sa jag till min käraste att det minsann var flera månader sen sist jag var sjuk. Men peppar peppar så skulle man givetvis insjukna i den värsta sjukan av dem alla idag. Inte nog med det så har min goa lilla katt gnagit sönder min iphone laddare, så med 15 % kvar på batteriet kommer jag snart känna mig tom utan min andra älskling närvarande. Buhu, jag har blivit iphone beroende, och av den värsta graden dessutom. Men vet ni, även fast min dag har varit skit med tågförseningar, magsjuka och död iphone så gläds jag över hur bra vänner, familj, släkt och pojkvän jag har. För den här dagen är till för er, en extra omtanke till mina älskade, så happy valentine´s day. Ta åt er, ni är fina människor och idag bär jag leendet ni har gett mig med stolthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar