måndag, februari 14, 2011

Ja ä jävligt bitter ! Sitter på tredje tåget för dagen och har även suttit på buss mellan Degerfors och Kristinehamn. Gullig alla hjärtans dag present SJ, 2 timmar extra på resande fot. Nåja, fick iallafall vakna bredvid mitt hjärta imorse vilket har räddat hela den här dagen. Träning ikväll och efter det ska jag dejta mina trogna grabbar ben och jerry. Spelade match mot Falköping igår, vann med 3-1 trots att alla i laget var slitna både fysiskt och psykiskt. Inget skönlir direkt, men ett kvitto på att vi vinner matcher även när nivån är låg. Välbehövlig ledighet väntar nästa helg. Åker hem på torsdag och är kvar ända till måndag. Ska fira Malins 20 årsdag på lördag, och på fredag ska jag och mina pinglor även fira att jag fyllt halvvägs till 40. Kommer bli bra dagar med order från tränarna att man ska ta det lugnt. Ska låta kropp och knopp få vila ut rejält, för att sedan vara fit for fight för hårdträning igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar