söndag, november 29, 2009

Jag är en tankeläsare ibland. Bevis nog på det när jag och Josefin bestämde oss för att brumma iväg på en spontan mariebergstripp under gårdagens förmiddag och vi hörde av oss till varandra om det på precis sekunden. Blev lite shopping och mycket smyckes ögongodis. Till kvällen vankades det mat på slottet tillsammans med Patrik och hans släktingar. Blev en riktig toppen dag från det att jag slog upp ögonen till det att jag slog igen dom. Idag har jag känningar på att det blir en minst lika bra dag. Adventsmys på stan med Josefin och Fia startar upp dagen som sedan följs upp utav hockey med Natalie och ännu lite med adventsmys till kvällen. Och jag som trodde att chai latte inte var något för mig så har Möttus nu fått både mig och Josefin att kanske ha hittat en ny liten favorit. Mums! & snart så kommer systra mí hem, kan vara det bästa julen har med sig.

1 kommentar:

  1. Åh, välkommen till klubben! Chai latte passar perfekt till julen, eller bara som en fint avbrott till café latte, jag är så trött på kaffe^^ Visste du att det finns pulver att köpa på espresso house? Perfekt för mysiga hemmakvällar :)

    SvaraRadera