fredag, november 27, 2009

Ett X antal shoppingtimmar senare slog jag och mor min oss ner i soffan för att som varje fredagskväll följa idol. Skulle ha kikat med Fia och Josefin, men partypingla som Fia är så var hon lite schleeteen så hon fick ledigt denna kväll. Iallafall - shoppingtimmarna resulterade i två klänningar varav en var denna svarta goding som jag ska bära på julafton tillsammans med ett rött sidenband i midjan och röda strumpbyxor. Dessutom fick en väska, ett par byxor, adventsstjärna och lite annat smått och gott följa med mig hem. Nu ska jag sussa, öppet hus imorgon 11.00 - alltså i gryningen. Desto roligare och godare blir det till kvällen när jag ska med Patrik och några av hans släktingar ut och äta.

1 kommentar:

  1. vilken fin gummsie :)
    idag drar vi till solen, attans va avundsjuk du är!! mohahah :) <3<3

    SvaraRadera