onsdag, oktober 21, 2009

Dom på vårdcentralen vet inte vad dom snackar om, det är en sak som en säker. En annan sak som verkar vara ganska säker är att jag inte har skadat sidoledbandet, utan självaste MENISKEN... Ehm, jag tror att jag kastar mig själv åt ett par vargar, pretty good idea? Esch bara och vara positiv - skulle jag ha den värsta menisk skadan så är jag ändå tillbaka inom en månad. I mitt fall verkar det vara en liten bit som far runt inne i knät och gör så det ibland låser sig, därmed blir det kanske titthålsoperation, men jag ska inte säga för mycket. Samtidigt förbereder jag mig själv på det värsta för att kunna dra en lättnads suck om så inte är fallet. Hellre det än att bli tvärledsen om jag inbillar mig själv att det inte är någon fara, ni hajar? Återbesök hos rehab på måndag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar