fredag, september 25, 2009

Vackert litet inlägg som en av mina bästa vänner fick till där nere. Hon är bra väldigt väldigt bra. Idag har jag tränat, haft matte, handlat, tränat igen och nu tillbringar jag tiden med att städa, diska och försöka få till en middag som iallafall är ätbar. Jag och herr perfekt firar 5 månader idag - tack för rosorna du min kära!

Om han har förmågan att få mig att må bra? JA! Får mig att helt tappa greppet om hur kär en människa egentligen kan vara? JA! Får mig att må sådär lycklig som alla bara önskar? JA! kära vänner, jag kan tala om för er att han är precis den där speciella killen som får en att sväva på moln och aldrig vilja komma ner. Jag älskar honom..

Nu över till middagen. Håll tummarna på att det blir en tumme upp. (Skulle det nu på något konstigt vis ändå bli helt åt skogen har jag faktiskt köpt godis för 200 kronor som jag får rädda upp situationen med, höhö)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar