fredag, september 18, 2009


OKEJ jag erkänner, jag är inte bra på något som har med matlagning att göra. Jag överkokar makaroner, bränner köttbullar och dagens incident är väl inte och tala om. Jag och Malin (tjejen på bilden) skulle vara duktiga och bara slänga ihop en smoothie - resultatet smakade spya (=dock var det Malins fel, jag lovar) För att byta samtalsämne lite så där hipp som happ så drar jag och bfriend iväg på 19 års partaj alldeles snart för och fira Freddan - och äntligen får jag träffa på alla fruar igen. Long time no seen. Och för att byta samtalsämne ännu en gång så är det match imorgon och jag är redan taggad. Med tåren i ögat måste jag säga att det är näst sista seriematchen, inte okej. Och för att byta samtalsämne en sista gång i detta inlägg så tackar jag Kim för en mysig gårdagskväll - tack tack tack!

Malins blogg talar: - "Nu sitter jag och tittar på när Jackie städar. En otrolig syn! Hon har blivit en riktig hemmafru den där tjejen, sen hon flyttade hemifrån. Så duktig så ;) <3>"


DET KUNDE NI INTE TRO VA VA VA?

1 kommentar:

  1. Mitt fel? Vem var det som satte fart på mixern så allt luktade bränt? vavava? ;)

    SvaraRadera