torsdag, september 17, 2009

Jag kan inte sätta ord på allt som händer i mitt liv just nu. Det är mycket - för mycket för att jag ska kunna ha hjärnstationen i full kontroll. Hade jag inte haft min söta rosa lilla kalender hade jag nog dragit täcket över huvudet och inte vaknat upp förens till studenten och då vrålat ut ett halleluja. Men nej, riktigt så fungerar det ju förstås inte, men drömma kan man ju, visst? Nu ska jag plugga teori, again, och sen blir det att trava iväg till gymmet för intervaller på löpbandet och för att pumpa musklerna. Skolan börjar 13.45 för min del, och direkt därefter kilar jag till träning för att sedan bums cykla hem till gullet Kim och ha en riktig myskväll, det är vi båda värda.

Jag saknar dig Qaroline

1 kommentar:

  1. ska vi se ösk-matchen tsm på lördag?? :) den börjar kl.13 o sen spelar väl du 15 eller någe? kramis<3

    SvaraRadera