söndag, juli 05, 2009

Jag har sommarlov, och därmed blir det inte allt för många timmar som spenderas vid datorn. Dem spenderas antingen i poolen på baksidan, på sjön med stefans båt, vid ett ex antal badplatser med lisa eller så myser jag järnet med patrik, utöver dessa alternativ så far jag även runt hitan och ditan med alla möjliga nära och kära. Jag har hunnit med en vecka i Rhodos med patrik (njut av bilderna), jag har varit på en shoppingrunda på ullared med mor & Q och nu närmast väntar road trip och en weekend i stockholm. Sjuk har jag också blivit, penicillin kur i 10 dagar nu för att få munnen i trim. Infektion, problem med visdomstand, blåsor, irriterat tandkött, ja det mesta du kan tänka dig pågår i min mun. 5 kilo har försvunnit från min kropp, detta förstås mestadels muskler vilket inte alls är bra. Har ett pågående träningsschema som jag bör följa nu när vi är fotbollslediga, men eftersom jag har blivit sjuker så har jag fått skjuta upp träningen ganska så radikalt. 11 dagar har nu gått utan att jag ens har påbörjat en löprunda, jag hoppas för guds skull att jag snart kan börja äta igen så att jag kan bibehålla min kondition. Nåväl, raderna blir inte många här på bloggen nu när jag har sommarlov, men ett inlägg då och då ska jag väl kunna ordna till, men fram tills nästa gång, njut av rhodos bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar