tisdag, juli 07, 2009

Dagen började med att jag och pojken min åkte in till ÖKK för och lyfta lite skrot. Därefter skulle jag snyggt och prydligt ta 701:an från Olof palmes torg hem till Kumla, men pågrund utav all ombyggnad som sker på stan så var busshållsplatsen avstängd, yummie. Smart nog tänkte jag att bussen minsann skulle gå ifrån konserthuset men där hade jag inte ett enda rätt. Fick snällt trava iväg till Södra stationen för att punga ut 19 kronor extra för att åka tåg hem istället, tack för den. Väl hemma satte sig jag, mor & far oss i bilen för att åka till Hova och riddarveckan. Hämtade upp min allra bästa vän Sara på vägen också. Blev en kanondag bland alla riddare, tiggare och narrar tillsammans med mina kusiner. På plats i Kumla igen drog jag på mig löparkläderna och stack ut på en runda. Första träningspassen idag på 14 dagar, det känns kan jag säga. Men nu är jag igång igen, och jag hoppas innerligt att mina 5 tappade kilon snabbt ska komma tillbaka som muskler.

By the way så åker jag & syster till Stockholm i helgen och gossen vi ska bo hos har gjort ett fullspäckat schema för oss vilket ser ut som följande: - bio fredag - springa lördagmorgon - gröna lund lördag för/eftermiddag - utgång lördag - hemgång söndag. Det där med att jag måste packa ner löparskorna kan ju diskuteras, resterande gör jag definitivt tummen upp för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar