torsdag, januari 03, 2013

Gott Nytt År
Önskar Qaroline, Andres Esteche & jag. Mitt nyårsfirande var fantastiskt. Tog med mig familjen till Garbo´s där vi åt trerättersmiddag under tiden som servitörerna serverade en riktig show. På tolvslaget fick vi enligt traditionen här på Gran Canaria 12 vindruvor var. Dessa ska man för att få ett lyckosamt år, äta en druva för varje klockslag vid midnatt Jag tappade en vindruva, vilket borde betyda att en av mina månader år 2013 kommer föra med sig ganska mycket otur, shit. När år 2012 blivit 2013 mötte jag & syster upp med alla mina kollegor för att fortsätta natten på dansgolvet. 08.15 tisdag morgon stod jag på kontoret redo till att jobba medans mina kollegor låg hemma & sött sov. Someone has to work!! Hade istället min lediga dag igår som spenderades på Anfi Beach med familjen & några vänner. När familjen gett upp stannade jag, Erik, Filippa & Daniil kvar & vi begav oss inte hem förens solen sakta men säkert försvunnit ner från himlen. Kvällen fortsatte vi sedan på Red Cow för middag, jag lever gott. Idag jobbar jag igen, & det är mycket som är i tankarna. Ansökningarna inför sommarens destination påbörjades idag & vi har till & med lördag på oss att bestämma oss. Tre val, en pojkvän, tusen tankar. Good luck to moí.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar