tisdag, december 25, 2012

God Jul
En väldigt annorlunda julafton mot tidigare. Jobb från 12-17 för att sedan panik handla julklappar inför kvällen. 19.30 slöt alla guider upp för att äta julmiddag tillsammans. Beställningsfel som innebar att vi endast fick tre köttbullar, tre sillbitar, lite lax & lite jansson var. Vi åt oss mätta på bröd & drack lite för mycket vin. Julklappsfighten höjde stämningen totalt & kvällen avrundades på dansgolvet & i baren. För min del blev det lite tröst drickande då jag blev av med min Iphone. Den där Juan som är den nya ägaren har jag skickat karman efter. Trist att det ska hända på självaste julafton & när jag bara har en månad kvar att betala av på den, men no can do. Det är tur att födelsedagen bara är en månad bort, annars hade 2013 års önskelista redan påbörjats. Fick en helt underbar julklapp från en minst lika underbar pojk & en riktig "jackie" väska från min goa sambo. Lite snäll verkar jag ha varit i år. Idag har jag & några vänner spenderat många timmar på anfi stranden. Sol, bad, pizza & umgänge slår aldrig fel. Ledig även imorgon vilket betyder polisrapport & annat fix & trix. Här på Gran Canaria firar man jul idag, så GOD JUL till alla spanjorer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar