söndag, oktober 14, 2012

Mina fina damer
Äääääääntligen, imorgon börjar jag jobba. Ska ha service mestadels hela veckan på Maspalomas Princess så nu ska jag lära mig allt allt allt. På torsdag väntar välkomstmöte & det ska jag hålla i helt själv. Vill man så går det. Idag är jag halvledig, förmiddagen bestod av att studera just välkomstmöten så skallen är proppfull med information. Men värst var igår. Jag, Elin & Marie åkte buss till Las Palmas för att studera staden, kom hem runt 15.00 & utan att säga ett ord till varandra gick jag & Elin in på våra rum, stängde & somnade. 5 timmar senare vaknade vi båda, vi möttes i hallen & kollade på varandra, gick från sängarna till soffan där vi spenderade kvällen med att kolla på sex and the city. LIFE! Att studera tar hårdare än att jobba kan jag tala om. Information pumpas in & man blir helt slut, resultatet kom igår. Idag är vi båda piggare så snart blir det en promenad till köpcentrumet för att handla mat & andra nödvändigheter. Skype med min kära mor & far väntar till kvällen, kan knappt bärga mig över att få se dom igen. Tacka gudarna för att skype finns, eller tack till Niklas & Janus som faktiskt uppfann det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar