onsdag, oktober 10, 2012

Ett av hotellen vi besökte under dagen
Full rulle bokstavligt talat. Har suttit i en bil mestadels av dagen idag då jag & 4 kollegor har åkt runt för att kika på alla hotell vi har hand om. Riktigt fräscha 4 & 5 star hotell & dom tre blue star hotellen vi har fick mig att säga "oh my god" flera gånger om. Jag är positivt överraskad över hur bra standard Gran Canaria bjuder på. Hade mer än gärna åkt till flera av våra hotell själv för att ha semester. Nu får jag istället äran att jobba på dom & träffa underbara gäster. Efter avklarad arbetsdag tog jag & Elin bilen vidare mot Las Palmas där vi besökte ett shoppingcentrum för att spendera lite pengar. Var i stort behov av ett par svarta jeansshorts, så sagt & gjort, när Elin hittade ett par & höll upp dom för mig föll jag handlöst. Tänka sig, efter snart 2 år som singel blev jag förälskad på nytt. Saknar den känslan lite, men what to do när man istället är kär i livet man lever. Hade lite hemlighetsmakeri för mig igår, håller tummarna hårt för att allt går vägen. My life is a rollercoaster, and i´m feeling free to join.

1 kommentar:

  1. Fantastic reading about your sparkling life that all comes down to one word: Adventure!

    But I'm still missing you @ home. There is an emptiness that could not be replaced by your shining light that is so bright that it, if you only smile for a minute, could light up the whole world.

    Love you friend <3

    SvaraRadera