lördag, september 08, 2012

Godingen Alvin
Om några dagar ska väskorna börja packas inför semesterveckan hemma i Kumla. Det glädjer mig enormt att snart få omfamna alla som ligger mig varmast om hjärtat. Är fortfarande mätt efter gårdagens girls night out. Jag, Danielle, Heidi, Natasja & Iben tog bilen till Green Beach för att avnjuta en trerättersmåltid. Två danskar, två svenskar & en finsk lady visade att man tillsammans kan ha riktigt kul. Halvledig idag så morgonen innebar powerwalk. Molnen har hittat sin plats på himlen för första gången på riktigt länge så jag ska snart ut för powerwalk nummer två. Måste passa på när man kan gå ut i värmen utan att få solsting. 6 timmar i buss väntar inatt för att hålla i transfer & lite jobb på flygplatsen. Hem för att sova ett par timmar för att sedan dra sig upp för en hel jobbdag med enbart service. Nästa vecka väntar service dag in & dag ut, en ledig dag & så 1,5 dag med det som jag längtar allra mest till: KICK DOWN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar