tisdag, augusti 28, 2012

Jag & Zeynep
Efter 9 timmar ute i gassande sol är jag nu hemma. Har haft utflykt tillsammans med Zeynep & 40 goa & glada gäster & snart ska jag ut på en grubblartur aka powerwalk för att rensa tankarna. Ikväll ska jag & Danielle ut & äta med Victoria & därefter blir det den efterlängtade klubbrundan. Mitt liv i Turkiet går i ett. Jag har ingen koll på vad det är för dag & timmarna bara springer förbi. Har varit lite moln på himlen idag så jag håller tummarna stenhårt på att vi får lite regn. Turisterna springer in & guiderna springer ut, regn är efterlängtat - så efterlängtat att jag till & med hoppas att min semestervecka hemma i Sverige regnar bort. Tänk att bara få mysa inne med sina fyra husdjur framför en bra film med regnet smattrandes mot fönstret. Det bästa med min flytt är att jag lärt mig uppskatta dom små sakerna här i livet. Man blir så mycket gladare då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar