fredag, augusti 17, 2012

Syssling/sambo & jag på en båttur
Har varit mycket jobb dom senaste dagarna. I onsdags jobbade jag i 15 timmar innan jag 05.00 kunde ladda batterierna igen för att vakna 14.00 & direkt hoppa på bussen till jobbet. Dagarna flyger förbi & veckorna likaså. 7 veckor kvar imorgon tills en efterlängtad semester med mor & far är rodd i hamn. Har redan börjat fundera på den kommande vintern. Får besök av hela familjen 2 veckor över nyår. Men eftersom jag själv har 2 veckors semester så blir det att hälsa på i Sverige en vecka, men den andra veckan blir nog att flyga över till Mexico för att säga hej till lite kollegor. 2 månader har jag bott i Alanya, & igår använde vi tjejer köket på riktigt för första gången då vi tillsammans ordnade till en riktig brak tacosmiddag på balkongen. Kunde inte ha haft det mysigare. Dags för en liten powernap innan kvällens jobb, toddle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar