onsdag, juli 18, 2012

Några riktigt taskiga bakterier bestämde sig för att hoppa in i min mage & ställa till riktiga besvär. Efter att ha gått med magont i 1,5 veckas tid kom igår bomben som gjorde mig totalt utslagen. Blev hemskjutsad från service & la mig en stund i soffan på kontoret. 3 timmar senare följde en kollega mig till sjukhuset & här har jag blivit kvar sedan dess & inväntar alltså natt nummer 2. Idag fick jag äta för första gången på 26 timmar, men kändes sådär när jag bara fick flytande mat & Danielle som var med mig fick kyckling och bröd. Annars har jag det gött. Sjukhusrummen här i Turkiet är mycket finare än hemma i Sverige, & servicen är riktig go. Imorse vaknade jag upp av att 6 st sjuksköterskor stod runtomkring mig, lite skraj blev jag men snacka om service va? Hoppas få svar på alla prover inom kort så jag kan få besked om att morgondagen innebär hemgång. Men först en liten relaxnap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar