måndag, juli 09, 2012

Bästa syssling
Okej, vi börjar så här: jag älskar reseledarjobbet. Det är otroligt mycket man ska lära sig som ny, & visst tycker jag att det är tufft i vissa stunder. Men jag har nog aldrig trivts så bra. Mycket ansvar ligger på ens axlar & det är ens inställning som tar en framåt. Kollegorna är underbara & hela mentaliteten är så gosigt go. Man växer otroligt som människa & lär sig något nytt varje dag. Jag kommer troligtvis att stanna kvar i Turkiet framtills i november innan jag byter destination. & semesterveckan som jag har, kommer jag inte att spendera i Sverige. Så, we will see when i get back home again. Som det ser ut nu så kommer det nog ta ett tag innan jag andas närkeluft igen. Har nu även gjort min första transfer & arbetat på flygplatsen en natt. Imorgon har jag en ny utflykt att hålla i så min lediga dag idag blir till att plugga på. Dock i en solstol såklart. & idag kommer äntligen min syssling/sambo hem igen efter en lång visit på sjukhuset.. Änglavakt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar