måndag, december 19, 2011

2 veckor i solen gör en bortskämd, men att komma hem till ett vinterland med julafton bara några dagar bort har även det sin charm. Vänner kommer hem i jultider vilket gör dem sista dagarna på året fullspäckade. Har så mycket att se fram emot innan år 2012 rings in att fjärilarna i magen inte är stilla en enda sekund. I veckan är det träningar, vänner och mys som står på schemat. Beger mig till stockholm på onsdag för att träffa Madeleine och julhandla. Uppesittarkvällen på fredag innebär för min del att träffa saknade trion. Det är inte ofta ligan är samlad och att då få till det den 23:e är ett riktigt under. Julklappsutdelning, restaurangmat och bingolotto med Matilda, Madeleine och Josefin och jag längtar som ett knas. Längesen jag var så här löjligt glad. Jag är lycklig med min nuvarande tillvaro och jag är lycklig över att jag besitter vetskapen om vad som väntar i framtiden. En Jackie med ett leende på läpparna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar