söndag, oktober 23, 2011

Ingen söndagsångest idag inte. Glada miner och lycka efter en toppen helg med mina nära och kära. Matilda fyllde 20 i fredags och det firades med god mat och glad stämning. Gårdagen spenderades med powerwalk med den nyblivna glasbanken besökaren, gymbesök med farsgubben och trerättersmiddag med Josefin, Madeleine och Matilda. Avrundade den perfekta dagen med en krogenrunda innan jag begav mig hem till Frida där jag vaknade upp imorse. Nyvakna och slitna tog vi vårat pick och pack och åkte till Eyra för att simma, sola, bubbla i jacuzzin och våndas i ångbastun. Som ny människa mötte jag senare upp med Olivia för en lunch på bara vara - & nu är jag hemkommen för att ha söndagsmys med familjen. Kommer av mig själv när jag läser vad jag skrivit: HUR UNDERBARA VÄNNER HAR JAG EGENTLIGEN? Så, idag vill jag ösa kärlek över alla er, mina närmaste, underbaraste, finaste vänner. Det kittlar fint i kistan (& det är inte jacuzzins bubblor som har följt med mig hem) utan det är bubblande glad kärlek över att jag har er, världens finaste människor, i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar