tisdag, augusti 09, 2011

Vilken gosig känsla att vara tillbaka i IFK Kumla igen. Gamla minnen flashade förbi innanför ögonlocken när jag drog på mig den blåvita tröjan. Mötte ÖSK och gjorde det med bravur. 5-0 stod det när domaren blåste av matchen. Inte för att vara den som skryter men jag var faktiskt en gnutta (okej, "galet jävla") nöjd med mina 4 assist. 200 kronor på intersport fick jag för det, en får tacka. Direkt från matchen åkte jag sedan till jobbet och knegade av 8 timmar. Sov till 15.00 idag innan det var dags för att glida ner till återhämtningsträningen. Peppar inför nästa 8 timmars pass på Ericsson. Imorgon kommer fina karlskoga tösen Malin på besök i storstaden. Shoppa, strosa runt och till kvällen ska jag ta med henne på ett fartfyllt nöje tillsammans med några grabbar. Kommer bli tipptopp! Har även, hör och häpna, planerat in en sista minuten packning imorgon. Bra va? jag planerar in att sista minuten packa, stolt över mig själv. På torsdag bär det av till Göteborg tillsammams med Matilda och Jessica. Way out west i 4 dagar och sen direkt hem för match i Laxå på söndag. Njuuuuuuter av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar