torsdag, augusti 18, 2011

Nooooostalgi med stort N. Glödlampan tändes, PLING, kollade min gamla bilddagbok. Ni vet, där man la upp bilder och snokade runt på andras fotografier? Kors i taket vad mycket mumsigt jag hittade, gamla godingar som rent av hade försvunnit ut i intet kom smygandes tillbaka. Känner mig ganska så gammal när jag inser att denna bild på mig och Oscar är tagen för cirka, hmm, låt oss säga, 4-5 år sedan? Nostalgi vare här. Dessutom ska jag under dem kommande dagarna även ta en fika med min gamla barndomskamrat Caroline. Nostalgi nostalgi nostalgi. Nu tar jag helg, ledig imorgon; jippiekayej. Har underbara saker som väntar, första helgen hemma på jag vet inte hur länge, så mys, vin, familj, vänner, bellman aka romeo aka mio (you will understand at saturday) och fussball kommer jag ägna mig åt. Puss & nighty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar