lördag, augusti 20, 2011

Imorgon börjar 14 dagars detox diet för min del. Därefter har jag 4 månaders godis-stopp, som, om jag klarar det, resulterar i att jag får belöna mig själv med ett noga utvalt halsband. (redan utvalt, gaaalet snyggt). Kan ju erkänna att jag denna helg har, mjaa, man kan väl kalla det frossat, i godis. Nu ska jag höstrensa kroppen och förbereda mig själv att må bra inifrån och ut. På morgondagens inköpslista står havremjölk, soyamjölk, kokos, cashewnötter, banan, ananas, melon, lax, bär, kalkon och diverse andra frukter och bär med. Har en helvetes bra mamma som även kommer hjälpa mig med detta. Bestämmer man sig, så går det. Jag ska göra min egen musli och så ska jag ångkoka fisk. Mums, tror den här dieten kommer passa mig utmärkt. Dessutom ska jag ta mig en promenad till apoteket imorgon för att köpa bio drain som ska hjälpa min detox ytterligare. Nu jävlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar