tisdag, maj 31, 2011

Dagens väder kan man verkligen inte klaga på. Tog mig en morgon powerwalk och kom hem dyng svettig. Fixade lite frukost och la mig sedan i solen för att sola fram ännu lite fler fräknar. Den kreativa Jackie kom fram och jag gick upp på mitt rum, skruvade bort fläkten och målade den vit. Snart är allt i mitt rum vitt vitt vitt, ni kommer få se. Kära pappa kom hem med en god sallad till mig innan jag och mammsen åkte iväg för att handla lite. Besökte farmors grav för att ge henne lite blommor och sedan drog jag och Fedja till ÖKK för ett konditions & magpass. Bums i säng nu för imorgon ska den kreativa Jackie återigen visa sig innan det ska fotas på fina Fridas bal och sedan åka till Karlstad för lite fix och trix.

Gårdagens match? Vinst med 3-1 och en signatur i tidningen efter mitt livs första match som yttermitt/forward, lite halvnöjd är jag trots en rutten andra halvlek. Gött med ytterligare 3 poäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar