söndag, april 03, 2011

Vinst i dagens match med 3-1. Söndagsmys och jag ska besöka soffan hela dagen. Känns som en bra ide då det är världens töligaste (värmländskan kommer fram) väder ute, jag är trött & seg och filmsugen. Soffan blire definitivt. Har lite att tänka över också, lite beslut som ska fattas - så ensamtid är hög prio. Har mor och far på besök i min lägenhet och kinamat tillagas, eller rättare sagt, värms i mikron, men det är mat det med.

"Om din skinka säger voff voff imorgon så är det jag som har bitit i den" - kan ha varit den sämsta raggningsreplik jag någonsin hört, och nej den funkade inte på mig. Hade dock en trevlig gårdag hemma hos Natalie och ett jävligt roligt minne med grabbarna då det blev nedcabbat 00.00 med full volym ur högtalarna. It's the little things that matter the most.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar