onsdag, april 06, 2011

Be always sure you're right, then go ahead.

Kaffesump som ansiktsmask? Ja tydligen så ska det funka, dock har jag inte vågat mig på det än utan sitter här med en ansiktsmask köpt på apoteket. Tänkte prova den billigare varianten senare idag när kaffesuget kallar. Kaffesump, pressad citron och lite olivolja ska tillsammans göra hyn slät och strålande vacker. Tåls att testas. Har en sån där tråkig dag med en massa måsten som ska fixas. Det ska handlas, postas, städas, ringas samtal, japp listan kan go on forever. Det roliga på min måste lista är mitt dagliga gymbesök och så ska hela laget samlas i klubbstugan till kvällen för att kolla på lite onsdagsgodis = chelsea vs manchester. Fast, jag ska minsann kriga för att få se barcelona matchen. DET är riktigt onsdagsgodis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar