lördag, april 09, 2011

Follow your heart.

Efter att ha följt syster råd med "follow your heart" så har jag precis tagit ett beslut som jag inte kommer att ångra. Dem där obehaliga 10 procenten är som bortblåsta. Jag vet att dessa "några" jag var rädd för att svika, inte vill något hellre än att jag ska må bra. Så, på måndag ska jag skrida till verket och ta tag i saker med hårdhandskarna. Jag vet att jag inte är så öppen med saker och ting, men inom en månad lovar jag att jag officiellt berättar vad det är jag skriver om. Tar mig lite helg i helgen just nu då jag har jobbat någorlunda mycket. Myslördag deluxe och imorgon kallar återigen jobbet 09.00. Efter morgondagens jobb ska jag spöa Linda och Robyn på bowling, yihaa, och tack mina älskade föräldrar för dagens Karlstadbesök. Matlagning och Ben&Jerrys tillsammans med erat sällskap är oslagbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar