onsdag, april 20, 2011

Utgående samtal till Tommy Nähl 13.43:
-"Älskade pappa, tack för att du meddelar att New Sec bytt kontor!?!"
-"Ja men dem sa någonting om Vikengatan när jag ringde igår, men jag trodde dem hade blandat ihop det med vart du bor nu".."Men du, när du ändå sitter på bussen, så kolla dig omkring lite"..
-"Mhmm, tack pappa".

Vad är då detta undrar ni? Mjo, detta är en bussresa tur & retur på 30 minuter vardera bara för att få som svar: "tyvärr har vi nu även kontor på Vikengatan, och det är dit du ska vända dig". Och det humoristiska i detta!?! Deras kontor ligger numera på Vikengatan 10, jag BOR på Vikengatan 10!!!!!

Nä nu ska jag ut och ge kroppen lite D-vitamin tillsammans med en bra bok innan det är dags för min sista träning i QBIK-tröjan. Mer om det laterooooo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar