lördag, april 16, 2011

Ambition and love are the wings to great deeds.

Jag har fortfarande kalla kårar längs ryggraden och håret på armarna har ännu inte lagt sig. Att hitta en människa som man känner i det skicket som jag och min andra halva Natalie gjorde igår, var bland det mest obehaliga och mest skrämmande händelse jag varit med om. Och som pricken över i:et har jag ärvt blodskräcken från min kära far, så skakis kan man väl säga var det minsta jag var. Inte precis den fredagskvällen jag hoppats på, men ödet ville sig väl och en god gärning senare somnade jag någorlunda in i min mjuka säng. Idag ska jag ta med mig pappa Tommy till kvarntorpsbacken för att avverka lite löpningar. Tror dock inte att päronet ska springa utan han är mest med för stöd. Senare är det fotboll på Berhn, hem för att njuta av grillpremiären och sen avrunda lördagen med mina härliga vänner Olivia och Fedja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar