torsdag, mars 10, 2011

What have I gotten my self into.

Mina amerikanska sambos har börjat med löften. Den ena ska inte äta choklad, den andre ska inte äta sura godisar och den tredje ska inte dricka kaffe - på 40 dagar. Jag slog till stort och sa minsann; inget godis överhuvudtaget, gällande milshakes, choklad, kakor ~ nada! Ska bli kul och se om jag klarar det, för om jag gör det, då har det utlovats ett stort godis party, precis lagom till påsk. Kan inte bli så mycket bättre va? Apropå något helt annat så såg det ut så här hemma hos oss idag. Det var nog hög tid att ringa till vaktmästaren, för nej, jag är ännu inte så vuxen att jag tar tag i sånt där själv. Mer behagligt att slå ett nummer på telefonen och öppna dörren åt herrn som ska fixa det än att förstöra ens naglar och få besöka toan för att spy upp lunchen, är inte det klokt tänkt av mig? Fast okej, mina naglar är inte mer märkvärdiga än att dem är blåa på grund av andra skäl än nagellack.. Fast det med spyan står jag fast vid, för det var fan inte fräscht.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar