torsdag, mars 17, 2011

Sambo har jag varit, men imorgon går flyttlasset mot min alldeles egna etta. Stannade i Örebro efter tisdagens match mot KIF Örebro som för övrigt slutade med en 3-0 förlust. Har bott hos min underbara vän Natalie och igår gymmade vi så pass bra att vi till och med fick äran att höra "andra gången idag, välkommen" när vi drog våra gymkort. Firade träningen med tacos och film. Hemkommen i Karlstad och det har varit flyttpackning på hög nivå dagen i ända - tog en liten paus för att sparka lite boll innan jag återgick till tidningspapper och porslin. Imorgon väntar yoga i gryningen och sen kommer mina älskade föräldrar för att hjälpa mig med flytten. Kvällen ägnas åt fotbollsträning och sen blir det nog att hänga upp tavlor och finjustera i lägenheten. Kan tänka mig att lite tvätt förväntas att bli rena också, eller så tar jag helt enkelt en promenad till min gamla lägenhet och mina underbara amerikanskor som fått en helt "ny" soffa som luktar old people, mysigt.

Always choose the future over the past

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar