onsdag, mars 02, 2011

I know God will not give me anything I can't handle. I just wish that he didn't trust me so much.

Mycket har hänt dom senaste dagarna. Jag har händerna fulla och det är skönt att inte hinna tänka allt för mycket. Är nu sambo med tre amerikanare och dom kallar mig redan för lill-mommy. Ikväll är det fysträning och jag har äntligen köpt mig lite protein pulver. Dags att lägga i nästa växel så att jag kan känna mig någorlunda stolt på beachen i sommar. Och så peppar tävlingen med Fedja mig lite extra också, jag ger mig inte. I helgen åker jag hem till Örebro en sväng - ska ut och äta med en god vän för lite catch up och så blir det en vända till gviks relaxen. Men nu lite bokläsning. Strömmen har nämligen gått här hemma i lägenheten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar