måndag, mars 28, 2011

D.I.E.T - did I eat that?

Lite smalare plånbok men lite mer motivation. Syster yster undrade vad jag tog för proteinpulver och jag har tidigare kört på LSHC Whey Protein (finns att köpa på Life), 199:- för 800 gram och räcker i cirka 1-1,5 månad. Ska nu gå över till Charlotte Perrellis proteinpulver som är speciellt utvecklat för kvinnor. Kostar 145:- för 900 gram och finns i smakerna caffé latte, choklad och jordgubb. Dessutom ska jag för första gången prova fettförbränningskapslar. Ja jag vet, det låter värre än det är. Dessa kapslar hjälper kroppen att minska nyinlagring av fett i fettcellerna och ökar mängden fettfri muskelmassa. Kapslarna är en helt naturlig fettsyra som finns i små mängder livsmedel såsom kött och mjölk. Dessutom innehåller dem tistel. Kostar 159:- för 90 stycken. Utöver dessa kosttillskott tar jag även blutsaft då jag är dålig på att få i mig tillräcklig med järn. Viktigt att tänka på att det heter kosttillskott just för den sakens skull att det är tillskott utöver den vanliga kosten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar