onsdag, februari 02, 2011

Sitter själv i nya lägenheten just nu! Längtar tills imorgon då mor och far kommer på besök. Dom kommer med lite fler möbler och dessutom ska vi åka och inhandla en soffa till mig.. Rätt så välbehövligt. Längtar även till fredag då jag fyller 20 år och i samma veva blir sambo. Och så längtar jag till lördag då det återigen är träningsmatch men även lagfest på ingång.. Söndag får avsluta mina längtansfulla dagar. Då kommer släkt och vänner på besök i Kumla och så fyller pojken min 21 år. Mycket att längta till!!! Men dagens längtan går till att spana in en tvåa och så den älskade fysträningen ikväll :) jippieee.. Och varför jag ska kolla en ny lägenhet när jag redan har en? Bor i en trea just nu, och det tredje rummet kommer inte användas! Hyran stiger och det känns bara onödigt, en tvåa och jag kommer känna mig som hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar