fredag, februari 04, 2011

Live as long as you may. The first twenty years are the longest half of your life.

Happy 20th birthday to myself !

Sjönsjungande mor och far ringde och väckte mig med födelsedagssång halv 8 imorse - Gratulationerna har sedan rullat in på löpande band i form av sms, facebook-inlägg, mail och telefonsamtal, man tackar! Tog mig en sväng fram på stan med Erica tidigare idag. Hittade en klänning inför morgondagen och så fick jag en välbehövlig klipptid. Sitter nu här i nya klänningen och fräscht hår och väntar på päronen som kommer med lite smått och gott. Och just det ja, Erica fick äran att vara med och ta min systembolaget oskuld. Och ni har väl inte missat att jag blir sambo idag? Bästa S gör sig hemmastad här i Karlstad. Lycklig tjugoårig tjej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar