måndag, januari 17, 2011

Tjolahopp! Har jag glömt och säga att jag mår bättre än på väldigt länge? Att 2010 års otur har vänt radikalt och börjar peka rätt uppåt? Om inte så vet ni det nu. 2011 är året då jag ska leva för mig själv. Göra det jag tycker är kul, göra det som jag mår bra av och helt enkelt sudda ut allt dåligt. Jag vill bara leva mitt liv fullt ut och slippa tänka på motgångar hit och motgångar dit. Förra året var det värsta året jag någonsin upplevt med svek, falskhet och turer till sjukhuset att det räcker livet ut.

Sätter mig snart på tåget till min nya hemort Karlstad. Ännu en vecka med tuffa träningar och glada skratt med QBIK väntar. Ikväll ska hela laget på föreläsning med Thomas Fogdö och på lördag är det återigen futsal turnering. Och mitt uppe i allt ska mina möbler fraktas från villan i Kumla till min 3:a i Karlstad. Om någon vecka blir jag ägare över katten Selma och så fyller jag även 20. Hejdå tonåren och hej vuxenperioden.

1 kommentar: