torsdag, januari 13, 2011

Hur hamna jag här?


Har nyss gymmat med pacueline, körde armar och mage, heja heja! Hört att fedja ligger efter i lilla vadet om magrutor, men vad vet jag? Och föresten (för er som ens känner till vadet) hur kom jag med i den onda cirkeln av vadet? Jaja det är väl aldrig fel med lite träning!
Snart bär det av till Ikea för att kolla en massa grejer, jag och packie ska ju trots allt flytta hemifrån igen, efter allt för lång tid hemma.. varför flyttar man hem? Det är ju knappast värt att få skäll om hur lat man är för lite serverad mat och tvätt? Nehejdu, dags att dra igen! Och senare då blir det tacos med familjen cornelius+adopterade packie, och sedan ska jag spöa gänget (bestående av packie, tobbe, och anton) på bowling! En helt okej torsdag endå..
/ din andra halva ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar