onsdag, december 15, 2010

Man varken bör eller ska ta ut något i förskott. Men magkänslan säger mig att det här är så rätt. Det är första pusselbiten av många som så småningom kommer falla enkelt på plats. Första steget är alltid det svåraste, sen kommer dem andra automatiskt. Mitt hjärta slår några volter för mycket just nu, och tankarna flyger iväg, tänk om tänk om tänk om. Jag hoppas så innerligt. Och ikväll när jag har kommit hem så kommer jag, om jag får bestämma, göra ett glädjeskutt upp i det blå. Det var längesen livet kändes så här bra. Jag har blivit starkare. Och ja, jag har sagt det sååå många gånger förr, men vänner som verkligen finns där för en, som ställer upp i vått och torrt och som är dig trogen, dem är sällsynta. Ta hand om era vänner, jag säger bara det!!

"Be nice to people on your way up, because you meet them on your way down"

1 kommentar: