måndag, december 13, 2010

Det är krig mellan mig och Fedja nu. Tvättbräda till sommaren, den som förlorar bjuder på flygstol till valfri destination. Jag ska vinna. Därav har jag spenderat många av helgens timmar på ÖKK. Tog mig även till gymmet en sväng idag där resterande gymfolk kunde se mig och Fedja pumpa mage som aldrig förr. Till kvällskvisten fick jag och Olivia spontanryck och gjorde om mitt rum. Ut med skrivbord, in med klädhängare. Garderoben fixades till och nytt sängbord och ny lampa hittade sina rätta platser. Mycket i livet som börjar hitta sin rätta plats nu känns det som. Allt börjar gå spikrakt uppåt, och på onsdag håller jag tummarna mer än någonsin förr. En dröm kan gå i upplevelse. Men innan dess är klockan ställd på 05.00 då jobbet kallar. Och så lite fysträning på det och underbar tid med mina vänner. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar