måndag, oktober 25, 2010

En dörr stängs, men flera andra öppnas. Det bästa råd jag någonsin fått: titta inte för länge på den stängda dörren - det kommer nya möjligheter, nya äventyr, och du måste ta dem. Det finns ett citat som säger "In three words I can sum up everything I´ve learned about life.. It goes on". I fell to far, was way too deep, men vet ni? På tidens vingar flyger sorgen bort, och lyckans fjäril sätter sig på axeln på den som har tid att vänta. Jag har tagit ett jätte kliv, tagit ett skutt upp ur vrån jag gömde mig i. Livet har mycket att erbjuda. Den här tiden har fått mig att inse vilka som verkligen är mina vänner, vilka som ställer upp för mig i vått och torrt. Inget ont som inte för något gott med sig. Nu blickar jag framåt, längtar till det som komma skall. Maskerad, dubbel-lagfest, USA, solresa och sen, när år 2011 är kommen, vem vet vart jag befinner mig då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar