måndag, september 06, 2010

Vaknade av att min kära mor skickade sms till mig imorse och frågade om jag ville komma till marieberg för att göra henne sällskap. Sagt och gjort, och hem kom jag med finfina saker till lägenheten. Börjar trivas galet bra nu, våran 2:a blir bara finare och finare. Lite senare kom min frisör på besök och klippte bort dem slitna topparna, hon skulle även fixa fram ett energiarmband till mig, sugen på att prova det (återkommer). Nyss hemkommen från träning och lite mjölkinhandling och sitter bänkad framför tv:n. Världens bästa program börjar idag, HALV ÅTTA HOS MIG, finns inget som slår det. Måste sova en liten sväng också hade jag tänkt, 21.54 ska jag nämligen stå iklädd jobbarkläderna och avverka 8 timmar på Ericsson.. Jaha, ny jobbvecka innan ännu en efterlängtad helg och en viktig match på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar