torsdag, september 02, 2010

Okej, livstecknen för bloggen har varit få. Till och med min kära hund Milton kollar tydligen så att jag lever!?! Men nu har boyfriend fixat internet abonnemang, så förhoppningsvis ska bloggen kunna leva varje dag. Jag vet, jag har lovat detta från och till typ tjugo gånger, men det har varit mycket. Jobbar och sliter på Ericsson och har precis gått över och blivit konsult för ett bemanningsföretag. Tränar tränar och tränar för att nå min dröm, och jag har kommit ett steg närmare den. Mer om det i senare inlägg. Saknar syster så att det gör ont, tur är väl att man har sambo, vänner och familj som förgyller ens dagar. Ska snart sätta på lite färgmedel på ögonbrynen och sen göra ett svandyk ner i sängen och hångla lite med kudden, men innan dess, hör och häpna, ska jag bokföra. Yes, ännu en vuxenpoäng, dem börjar bli många vid det här laget. Har dessutom avverkat hela min träningslediga eftermiddag med att springa runt på Marieberg med min kära vän Matilda "Pipen". Höll nästan på att bli inlåsta då vi blev kvar ända till stängning. Fick med mig många påsar hem, så jag är mer än nöjd och belåten. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar