söndag, juli 04, 2010

Sommardagar och sommarkvällar är dem absolut bästa. Har haft en så bra helg jag någonsin kunnat. Har umgåtts med lill-familjen inprincip hela dagarna, förutom i lördags när jag, syster och mor for iväg till ullared för stor shopping. I fredags var vi hemma hos Mattias och grillade, i lördags ullared och sen blev det pitchers för och kolla vm-match. Idag tog vi bilarna och åkte till hultsjön för sol och bad. Helt galet galet gaaalet bra. Har dessutom fått någorlunda ordning i lägenheten nu. Jag och Putte har kämpat utav bara tusan. Efter allt kämpande åkte han iväg för tennis med grabbarna medans jag tog cykeln till ÖKK för att bränna av 7 kilometer på löpbandet och bålstyrka efter. Hemkommen svettig och varm och ska snart hoppa in i duschen innan det blir söndagshyrfilm med min älskade sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar