måndag, juni 14, 2010

Oh my, oh my, oh my. Tillbaka på svensk mark efter en vecka i Turkiet. Positivt men även förbannat negativt. Vill redan tillbaka till solen och värmen, men maten längtar jag inte tillbaka till. Äntligen ska jag äta god svensk mat med mina vänner. Ska uppfinna en maskin som gör att Sverige bidrar med 30 grader och solsken året runt, det ni. Har iallafall haft en underbar vecka med det bästa möjliga resesällskapet. Plump, boiled chicken, truva, kuddar, mystiska bett och apa - mycket internt, säger lite för er tyvärr. Nu ska jag ladda inför kvällens match och direkt efter matchen drar jag iväg till sommarjobbets första dag. 9 veckor framöver hittar ni mig sedan på Ericsson där jag tjänar ihop pengar till höstens kommande USA resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar